Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Ευχαριστήριο Ηλία Λαζαρίδη για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ

Ευχαριστήριο εξέδωσε ο ποδοσφαιριστής Ηλίας Λαζαρίδης, λίγες ώρες μετά την επίσημη ανακοίνωση του ΠΟ Ελασσόνας, για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ.

Το ευχαριστήριο του παίκτη αναφέρει τα εξής:

"Μετά από την ανακοίνωση για την ολοκλήρωση της μεταγραφής μου στην ΠΑΕ ΑΕΚ, θα ήθελα να ευχαριστήσω με την σειρά μου τους προπονητές μου από τους οπαίους όλα αυτά τα χρόνια κάθε στιγμή μάθαινα όλο και περισσότερα πράγματα και μέσα στο γήπεδο αλλά και στην προσωπική μου ζωή..

Αρχικά θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον αρχιπροπονητή μου Φάνη Τσέλιο στον οποίο οφείλω ένα μεγάλο μέρος από αυτά που έχω μάθει όσον αφορά το ποδόσφαιρο.

Στην συνέχεια την οικογένεια μου οι οποίοι στάθηκαν δίπλα μου κάθε στιγμή δίνοντας θάρρος και στήριξη σε εμένα για να μπορώ να προχωρήσω παρακάτω.

Επίσης την διοίκηση της ομάδας που παρόλο της δυσκολίες της εποχής φρόντιζε πάντα να τα προσφέρει όλα στις ακαδημίες ώστε να μην μας λείψει τίποτα.

Εύχομαι τα καλύτερα στην ομάδα του Π.Ο Ελασσόνας που μέσα από το σωματείο αναδείχθηκα και ένα έκανα ένα βήμα παραπάνω.

Ελπίζω η πορεία μου να μην απογοητεύσει κανέναν."