Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Ανδρέας Πάτσης: “Η ομάδα θα είναι ο πρεσβευτής μας”


Απο τον  Αντώνη Λιάνο   (elassona-city.gr)

Αποκαλυπτικός για την συνέχεια και σίγουρος για το οργανόγραμμα και το σχέδιο της Π.Σ. Ελασσόνας, εμφανίστηκε το Σάββατο 15 Ιανουαρίου, στο Δημαρχείο Ελασσόνας, ο νέος πρόεδρος της ομάδας κ. Ανδρέας Πάτσης. Ο κ.Πάτσης λίγο πριν μιλήσει με τους δημοσιογράφους, είχε συναντηθεί με τον Δήμαρχο Ελασσόνας κ. Γιώργο Πασχόπουλο. Ο κ.Πάτσης τόνισε χαρακτηριστικά στα Μ.Μ.Ε.:
“Η ερώτηση που σήμερα θέλετε να μου κάνετε και την απαντώ, από μόνος μου, για να ξεκαθαρίσω την θέση μου είναι “Γιατί ο Πάτσης στην Ελασσόνα”. Η όλη μου ενασχόληση ως παράγοντας θα αρχίσει και θα κλείσει από την Ελασσόνα. Υπάρχουν δεσμοί αίματος από το Στεφανόβουνο το οποίο καταγόνταν ο πατέρας μου και αυτό που ήθελα από την αρχή, ήταν να αναζητήσω τις ρίζες της οικογένειάς μου εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα. Μου δόθηκε, λοιπόν, η ευκαιρία να επιστρέψω στην Ελασσόνα, όταν πληροφορήθηκα από μία σελίδα στο Ίντερνετ, την έκκληση του Ηλία Παναγιωτίδη για “βοήθεια” στην ομάδα της Ποδοσφαιρικής Συνένωσης Ελασσόνας. Αυτή ήταν η ευκαιρία να επιστρέψω στον τόπο μου. Το είπα και πριν λίγο στον Δήμαρχο Ελασσόνας, τον κ. Γιώργο Πασχόπουλο. Εάν ήθελα να γίνω ένας επαγγελματίας παράγοντας του ποδοσφαίρου θα ήταν να ασχοληθώ με ομάδες της Σούπερ Λίγκας και της Β΄Εθνικής. Όμως δεν είναι αυτός ο στόχος μου. Θα μπορούσα να αποφύγω τα 2.000 συνολικά χιλιόμετρα, “πήγαινε-έλα” από την Αθήνα στην Ελασσόνα, εβδομαδιαίως, για να βρίσκομαι κοντά στην ομάδα αλλά εγώ ήρθα να αναλάβω και να προσφέρω έργο, ξεκινώντας από το μηδέν. Ο στόχος μας είναι να αναδείξουμε την Επαρχία. Το ποδόσφαιρο πρέπει να είναι πρεσβευτής του πολιτισμού.

Τo αρχικό μας δόγμα είναι: “Η ομάδα της Ελασσόνας θα είναι ο πρεσβευτής μας”. Αυτό είναι το όραμά μου. Η ομάδα είναι μία επιχείρηση και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίζουμε. Εμείς θα την οργανώσουμε με διαφάνεια την ομάδα. Μια ομάδα με έσοδα-έξοδα, με κέρδη-ζημιές αλλά και μια ομάδα με επενδύσεις. Ως πρόεδρος της ομάδας, δεν είμαι ούτε κανένα ανεπάγγελτος, διότι έχω επαγγελματική σταδιοδρομία και ιστορία και δεν έχω διάθεση να κάνω υποχωρήσεις, ούτε να ακολουθήσω παραδείγματα άλλων ομάδων ή άλλων προέδρων, εφόσον αυτά δεν εφαρμόζουν με το δικό μας οργανόγραμμα. Στόχος μας για φέτος είναι η παραμονή και το καλοκαίρι θα κάνουμε το τετραετή προγραμματισμό μας για την συνέχεια του σωματείου. Θα αναδείξουμε τα ταλέντα της Επαρχίας μας και πάνω από όλα για μας θα είναι ο υγιής πρωταθλητισμός, μέσα από τα ίδια τα παιδιά-ταλέντα. Ήδη στην ομάδα μας, προπονούνται 160 περίπου αθλητές. Αυτήν την στιγμή σκέφτομαι μόνο την Ελασσόνα, ούτε να οργανώσω κάποιο οικουμενικό ποδοσφαρικό δυναμικό από άλλα σωματεία, ούτε καμία συνεργασία με άλλους συλλόγους, προς το παρόν”.
Σε ερώτηση συναδέλφου για το αν διατίθεται να προχωρήσει σε νέες υποδομές είτε αφορά το προπονητικό κέντρο είτε αφορά το την ανακατασκευή του γηπέδου Ελασσόνας, το οποίο έχει παραμείνει…στην μακέτα ο κ. Πάτης τόνισε: “Το γήπεδο και το προπονητικό κέντρο είναι θέματα, ιδιωτικής πρωτοβουλίας αλλά και συνεργασίας με την Δημοτική Αρχή. Θα καταθέσουμε το πλάνο στον Δήμο μας και θα συζητήσουμε τα περαιτέρω”.
Σε ερωτήσεις μας για τις μεταγραφές, την αντοχή σε μια τέτοια προσπάθεια, τους φιλάθλους και το τελικό σχέδιο του νέου Δ.Σ. ο νέος πρόεδρος είπε: “Ήδη δοκιμάζονται δύο παίκτες από τον προπονητή μας, τον κ. Κολομητρούση. Τώρα όσον αφορά για την αντοχή μου, όσο το όραμα δεν τελειώνει ποτέ, δεν τελειώνουν και το ενδιαφέρον μου. Η αποχή του κόσμου, στην αρχή με προβλημάτισε. Οι φίλαθλοι για να αποδοκιμάζουν ή να απέχουν κάτι είδανε και αυτό μας ανησυχούσε. Όμως όταν ο κόσμος δει έργα, τότε θα γυρίσει στην ομάδα που εκπροσωπεί όλη την Επαρχία Ελασσόνας. Όταν θα λείψει η απογοήτευση και ξανάρθει η εμπιστοσύνη στους φιλάθλους, θα είμαστε ακόμη πιο ενωμένοι. Θα σας πω το γηπεδικό σύνθημα, εδώ για απάντηση: “Κερδίζεις-χάνεις, εγώ θα σε αγαπάω”. Τα κριτήρια για μας, είναι μια υγιής πρώτα ομάδα, με σωστό και ποιοτικό ποδόσφαιρο και το τρίτο κριτήριο ο ίδιος ο τόπος μας. Η προβολή του τόπου μας, μέσα και από την ομάδα της Ελασσόνας. Στην συνέχεια έρχεται και η σταδιακή άνοδος κατηγοριών και οι επιτυχίες”.
Τέλος σε ερώτηση συναδέλφου για το αν σκοπεύει να συναντηθεί και να μιλήσει με τον πρόεδρο της Λάρισας, κ. Κώστα Πηλαδάκη, ο κ. Πάτσης αποκρίθηκε: “Δεν σκοπεύω να συναντηθώ με τον κ. Πηλαδάκη. Είναι διαφορετικές οι φιλοσοφίες μας, αυτήν την στιγμή. Αυτήν την στιγμή, θέλω να συναντηθώ με τα σωματεία του Στεφανοβούνου, του Δρυμού, του Βλαχογιαννίου, του Ευαγγελισμού. Αυτήν την στιγμή η Ελασσόνα ξεκινάει από το μηδέν και πρέπει να κοιτάξουμε τον τόπο μας και τους δικούς μας παίκτες, που κατάγονται από τις περιοχές μας”.